новости
16.12.2021
Впровадження сучасних технологій
КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення  контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном. Оператори Call-center за допомогою ...
11.11.2021
Актуально щодо нарахувань
КП «Жилкомсервіс» повідомляє абонентів підприємства, що у зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем ...
13.10.2021
Covid-19 трансформує надання послуг
КП «Жилкомсервіс» як підприємство, працівники якого кожен день взаємодіють із великою кількістю людей, приймає низку щоденних заходів, спрямованих на створення безпечного середовища та автоматизації при наданні послуг з утримання будинків та прибудинкових територій мешканцям міста. У зв’язку з великою кількістю питань, стосовно основної діяльності підприємства в умовах короновірусної ...
02.09.2021
Монетизація субсидій - живі гроші для всіх
До травня цього року українці мали можливість отримувати субсидію як у грошовій готівковій формі (“живими грошима” на банківську картку або через пошту), так і в грошовій безготівковій формі (коли Ощадбанк перераховував суми надавачам житлово-комунальних послуг). 92% тих, кому були призначені субсидії, отримували їх у грошовій готівковій формі. З травня, згідно з Постановою уряду “Про ...