новости
16.12.2021
Впровадження сучасних технологій
Впровадження сучасних технологій

КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення  контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном.

Оператори Call-center за допомогою багатоканального зв’язку приймають більше ніж 300 дзвінків на день, з різноманітними питаннями. Сучасні технології дозволяють автоматизувати основні процеси, систематизувати данні щодо отриманих звернень та надати швидку та інформативну консультацію.

Робота  операторів організована в багатоланкову систему для більш ефективної обробки дзвінків: перший рівень складається з операторів, які надають базовий набір інформації, якщо людині, яка телефонує, потрібна додаткова інформація, то виклик направляється на другий рівень: спеціалістів підприємства, які володіють більш специфічною інформацією або уповноважені приймати будь-які особливі рішення. Завдяки реалізації програмного забезпечення контакт-центру підприємство значно підвищило рівень обслуговування (SL – англ. service level), середню швидкість відповіді та відсоток запитів/питань заявників, які вирішуються операторами протягом першого виклика.

                               760-72-22                      760-72-24                        760-72-52

Всі новини
21.01.2022
Прибирання прибудинкової території в зимовий період
Співробітниками КП «Жилкомсервіс» щоденно проводяться заходи щодо контролю за санітарним станом прибудинкової території житлових будинків комунальної власності м. Харкова, що знаходяться в господарському віданні підприємства. Незважаючи на фактори в вигляді швидких добових температурних коливань та транспорту, що припарковано на прибудинковій території тільки за 2 місяці зимового періоду для ...
11.11.2021
Актуально щодо нарахувань
КП «Жилкомсервіс» повідомляє абонентів підприємства, що у зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем ...