новости
16.12.2021
Впровадження сучасних технологій
Впровадження сучасних технологій

КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення  контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном.

Оператори Call-center за допомогою багатоканального зв’язку приймають більше ніж 300 дзвінків на день, з різноманітними питаннями. Сучасні технології дозволяють автоматизувати основні процеси, систематизувати данні щодо отриманих звернень та надати швидку та інформативну консультацію.

Робота  операторів організована в багатоланкову систему для більш ефективної обробки дзвінків: перший рівень складається з операторів, які надають базовий набір інформації, якщо людині, яка телефонує, потрібна додаткова інформація, то виклик направляється на другий рівень: спеціалістів підприємства, які володіють більш специфічною інформацією або уповноважені приймати будь-які особливі рішення. Завдяки реалізації програмного забезпечення контакт-центру підприємство значно підвищило рівень обслуговування (SL – англ. service level), середню швидкість відповіді та відсоток запитів/питань заявників, які вирішуються операторами протягом першого виклика.

                               760-72-22                      760-72-24                        760-72-52

Всі новини
25.07.2022
Перерахунки та припинення нарахувань
За дорученням Харківського міського голови Ігоря Терехова, КП «Жилкомсервіс» проводить перерахунки та припиняє здійснення нарахувань в житлових будинках, які постраждали від війни. Постійні військові дії та законодавчо передбачений механізм розрахунку вартості послуг призводять до того, що оперативно врахувати припинення експлуатації конкретного будинку не завжди є можливим.  ...
07.06.2022
Важлива інформація для абонентів підприємства!
      Згідно рішення Правління Національного банку України № 261-рш/БТ від 02 червня 2022 року АТ "МЕГАБАНК” віднесений до категорії неплатоспроможних. Підприємством наразі терміново проводяться дії щодо припинення договірних відносин з АТ «МЕГАБАНК» в першу чергу в частині припинення прийому платежів. Оновлені банківські реквізити будуть розміщені на квитанціях ...