новости
11.11.2021
Актуально щодо нарахувань
Актуально щодо нарахувань

КП «Жилкомсервіс» повідомляє абонентів підприємства, що у зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем зливової каналізації (згідно з Законом України від 09.11.2017р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги») підприємство припиняє нарахування по вказаним послугам, за адресами та термінами , наданими КП «Харківводоканал» в відповідних листах.

 Нарахування на суму відповідних послуг зменшується з розрахунку сум, які затверджені рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.12.2011 р. № 893 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади м. Харкова» (в редакції Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №318 від 11.05.2018 р.). Станом на 01.11.2021 більше ніж 1000 домогосподарств здійснило укладання такого типу договірних відносин з КП «Харківводоканал».

Також підприємством здійснюється постійний обмін інформацією з районими Управліннями соціального захисту населення для коректного відображення пільгових нарахувань.

Всі новини
21.01.2022
Прибирання прибудинкової території в зимовий період
Співробітниками КП «Жилкомсервіс» щоденно проводяться заходи щодо контролю за санітарним станом прибудинкової території житлових будинків комунальної власності м. Харкова, що знаходяться в господарському віданні підприємства. Незважаючи на фактори в вигляді швидких добових температурних коливань та транспорту, що припарковано на прибудинковій території тільки за 2 місяці зимового періоду для ...
16.12.2021
Впровадження сучасних технологій
КП «Жилкомсервіс» в співробітництві з КП «Міський інформаційний центр» проведена успішна реалізація та впровадження програмного забезпечення  контакт-центру, яке дозволило реалізувати підвищення якості надання зворотного зв’язку та ведення прямого діалогу з мешканцями, що звертаються на адресу підприємства за телефоном. Оператори Call-center за допомогою ...