новости
13.10.2021
Covid-19 трансформує надання послуг
Covid-19 трансформує надання послуг

КП «Жилкомсервіс» як підприємство, працівники якого кожен день взаємодіють із великою кількістю людей, приймає низку щоденних заходів, спрямованих на створення безпечного середовища та автоматизації при наданні послуг з утримання будинків та прибудинкових територій мешканцям міста. У зв’язку з великою кількістю питань, стосовно основної діяльності підприємства в умовах короновірусної інфекції надаємо відповіді на найчастіші питання:

Як співробітники підприємства захищають себе та відвідувачів, які заходи Ви приймаєте для моєї безпеки?

Персонал підприємства постійно забезпечується дезінфікуючими та індивідуальними засобами захисту, які використовуються при особистому спілкуванні з відвідувачами.  Регулярно проводиться дезінфекція службового транспорту та санітарне прибирання приміщень. На підприємстві активно впроваджується компанія по колективній вакцинації персоналу.

Як я можу подати звернення не спілкуючись особисто з співробітниками Вашого підприємства?

Для досягнення максимальної комунікації з абонентами підприємства на офіційному сайті підприємства було реалізовано вжиття заходів, спрямованих на удосконалення способів надання консультацій споживачам в розрізі інформаційних послуг.

В розділі «Зворотній зв’язок» розміщено відповіді на найбільш часті запитання, з відповідними посиланнями на НПА. Для тих, хто хоче звернутися в електронному вигляді, створено форму зворотного зв’язку, за допомогою якої відвідувачі ресурсу можуть отримати відповіді на виникаючі запитання, стосовно основних напрямків діяльності підприємства. Письмові відповіді надсилаються заявнику, згідно регламентів та термінів, встановлених Законодавством України.

Мені не потрібна письмова відповідь, а є необхідність в «живому спілкуванні» як це реалізувати?

На підприємстві для максимально ефективної взаємодії з мешканцями міста. в робочі часи, працює абонентська служба «Call center» (к.т. тел. 725-22-52, 725-22-23). Якщо вирішення питання неможливо за допомогою спеціаліста абонентської служби, виклик автоматично переводиться на відповідну дільницю підприємства. Деякі питання, пов'язані з аварійними чи плановими відключеннями Ви можете уточнити в загальноміській диспетчерській службі 1562.

Часи прийому на дільницях підприємства:

Вівторок  -  з 14:00 до 17:00

П’ятниця  -  з 8:00 до 12:00

 

Всі новини
02.09.2021
Монетизація субсидій - живі гроші для всіх
До травня цього року українці мали можливість отримувати субсидію як у грошовій готівковій формі (“живими грошима” на банківську картку або через пошту), так і в грошовій безготівковій формі (коли Ощадбанк перераховував суми надавачам житлово-комунальних послуг). 92% тих, кому були призначені субсидії, отримували їх у грошовій готівковій формі. З травня, згідно з Постановою уряду “Про ...
16.08.2021
Підготовка внутрішньобудинкових мереж до експлуатації в осінньо-зимовий період.
Одним з пріоритетних напрямків в роботі підприємства є заходи, що спрямовані на підготовку житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період.   Увагу співробітників дільниць спрямовано на забезпечення експлуатаційної якості сукупності технічних, санітарно-гігієнічних, екологічних, ергономічних та естетичних характеристик багатоквартирних будинків. Важливою складовою  заходів ...