Зворотній зв'язок

В даному розділі надано відповіді на найбільш актуальні та часті питання. Якщо Ви не знайшли в даному розділі необхідну Вам інформацію та бажаєте звернутися письмово заповніть форму зворотнього зв'язку

  • Мені надходить квитанція з повним розміром платежу, хоча я пільговик. Раніше в мене була прописана лише частина платежу, відповідно до розміру пільги. Ваше підприємство зняло мою пільгу?

    З 1 жовтня 2019 року, згідно Постанови Кабінету міністрів України від 17.05.2019р. №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» в Україні запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Починаючи з листопада, споживачі отримують квитанції з повним розміром платежів без урахування пільг.

    Пільговики мають можливість отримання коштів в готівковій та безготівковій формі. Розмір пільги та актуалізацію даних щодо надання пільг для громадян, виконують районні управління соціального захисту населення м. Харкова https://soczahist.kharkov.ua/

    КП «Жилкомсервіс» проводить розрахунки пільгового нарахування, тільки окремим категоріям громадян, яке відшкодовується за рахунок коштів міського бюджету м. Харкова http://kharkiv.rocks/reestr/688074

  • В мене безготівкова монетизація, чому кошти не зараховуються на рахунок вашого підприємства?

    Перерахування коштів за надані послуги здійснюється згідно пріоритетів,які встановлено законодавством України, а саме:

    1. Постачання теплової енергії(опалення централізоване)
    2. Постачання та розподіл природного газу, або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення (опалення індивідуальне)
    3. Централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу (холодне/гаряче водопостачання, водовідведення, світло, варильний газ)
    4. Поводження з побутовими відходами (вивіз сміття)
    5. Послуги з утримання багатоквартирних будинків(квартирна плата)

    АТ “Ощадбанк” перераховує кошти не по пропорційному принципу, коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми платежу, а за пріоритетним принципом: спочатку за першу послугу (1), якщо залишилися кошти - за другу(2) тощо.Ті послуги, на які не вистачило коштів, пільговик повинен сплатити самостійно.

    Як правило, по закінченню опалювального періоду, та відсутності заборгованості по пріоритетним послугам, сум нарахувань вистачає на розподіл по всім типам послуг.

    За заявою до районого управління соціального захиста населення, пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги.

  • Якщо я на певний час (на літо) виїжджаю за місто та не проживаю за місцем реєстрації, можна припинити нарахування квартплати?Чому квартирна плата нараховується на площу, а не на кількість мешканців?

    Відмовитись від оплати послуг з утримання будинку та прибудинкової території (квартплати), навіть якщо в квартирі ніхто не проживає неможливо у зв’язку з тим, що чинним Законодавством України не передбачено нарахування оплати за послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій (квартирну плату) по кількості зареєстрованих чи проживаючих осіб у квартирі.

    Згідно з Постановою КМУ № 869 від 01.06.2011р. про затвердження «Порядку формування тарифів на послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору на надання послуг по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій» при розрахунку тарифу враховується загальна площа квартири, а калькуляційною одиницею є 1м2.

    Таким чином нарахування по квартирній платі проводиться не на кількість мешканців, які проживають в квартирі, а на загальну площу квартири, вимірювану квадратними метрами.

  • Не можу додзвонитися на дільницю Вашого підприємства, що робити?

    На підприємстві для максимально ефективної взаємодії з мешканцями міста працює абонентська служба «Call center» (к.т. тел. 725-22-52, 725-22-23).

    Якщо вирішення питання неможливо за допомогою спеціалиста абонентськой служби, виклик автоматично переводиться на відповідну дільницю підприємства. Але в деяких випадках персонал дільниці може не відповідати на виклик по причині здійснення обхіду території дільниці, участі в комісійних обстеженнях та інших обставин, які можуть пояснити фізичну відсутність в приміщенні дільниці персоналу підприємства.

    Деякі питання, пов'язані з аварійними чи плановими відключеннями Ви можете уточнити в загальноміській диспетчерській службі 1562.

    Інформація, пов’язана з нарахуванням та заборгованістю по квартиній платі доступна в особистому кабінеті на нашому сайті.

  • Де можна отримати довідку про склад сім'ї та реєстрацію місця проживання?

    На засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.06.2020р. було прийнято рішення “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230”.

    На підставі внесених змін, процедура отримання та формування інформації з Реєстру територіальної громади м.Харкова (далі - Реєстр), а саме довідки про реєстрацію місця проживання та довідки про склад сім'ї для мешканців міста та підприємств була максимально переведена онлайн.

    Отримання мешканцями міста відповідних довідок, можливо або самостійно на сайті Порталу електронних сервісів, або за особистим зверненням до Центру надання адміністративних послуг.

    КП “Жилкомсервіс” з 01.07.2020р. виключено з переліку органів, які уповноважені на видачу довідок з Реєстру.

    Комунальним підприємствам, виконавцям комунальних послуг забороняється вимагати від заявника інформацію (довідку) з Реєстру яку вони можуть отримати самостійно для своєї внутрішньої діяльності.

  • Я уклав договір з КП «Харківводоканал» на технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання/ водовідведення/ зливової каналізації, коли та на яку суму мені буде здійснено перерахунок за послуги?

    У зв’язку з укладанням індивідуальних договорів між мешканцями житлових будинків та КП «Харківводоканал» з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення, технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем зливової каналізації (згідно з Законом України від 09.11.2017р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги») КП «Жилкомсервіс» припиняє нарахування по вказаним послугам, за адресами та термінами , наданими КП «Харківводоканал» в відповідних листах.

    Нарахування на суму відповідних послуг зменшується з розрахунку сум, які затверджені рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.12.2011 р. № 893 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади м. Харкова» (в редакції Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №318 від 11.05.2018 р.) :

    ПРИКЛАД:

    Квартира загальною площею 31,2м2:

    Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення : Тариф 0,1520 грн х 31,2м2 = 4,864 грн

    Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем зливової каналізації: Тариф 0,0170 грн х 31,2м2 = 0,5304 грн

    Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання: Тариф 0,2010 грн х 31,2м2 = 6,2712 грн

    ЗАГАЛЬНА СУМА : 11,67 грн - з моменту переведення на індивідуальні договори з КП “Харківводоканал” в сумі нарахувань (квартплати) не буде враховуватись